Social media

Als u social media gebruikt voor, tijdens en na uw evenement is het handig om dit te koppelen aan Mojo Congresregistratie. U kunt in Mojo Congresregistratie aangeven met welke social media de aanmelding met de link naar het evenement gedeeld kan worden (pijl 1). U komt hier via Evenementen > Formulieren > Social media. U kunt hier zien wat de Twitter hashtag is van het evenement (pijl 2). Daarnaast kan hier de titel en de omschrijving ingesteld worden zoals die getoond wordt wanneer het evenement wordt gedeeld (pijl 3). 

Instellen van social media gegevens
Instellen van social media gegevens

Hashtag Twitter wijzigen.

Als u de Twitter hashtag wilt wijzigen, kunt u op de zin die tussen haakjes staat (instelbaar op het evenement) achter de bestaande hashtag klikken. U wordt dan naar de evenementen pagina doorgestuurd. Hier kunt u rechtsonder de hashtag van uw evenement instellen. 

Instellen van social media gegevens - Twitter hastag
Instellen van social media gegevens - Twitter hastag

Twitter hashtag instellen
Twitter hashtag instellen

Social media URL

U kunt er ook voor kiezen om een URL (website pagina) in te stellen die gebruikt wordt wanneer de aanmelding wordt gedeeld via social media. Door te klikken op het verrekijkertje opent er een nieuw scherm (pijl 1). Hierin kunt u aangeven voor welk evenement u dit wilt wijzigen en waarnaartoe de link gemaakt moet worden (pijl 2). 

Mojo Congresregistratie gebruiken

Evenement opzetten

Formulieren inrichten

Abstracthandling

Inschrijvingen

Financieel

Pre-aanmeldperiode

Post-aanmeldperiode

Op het evenement zelf

Post- evenement

Configuratiescherm