Configuratiescherm

Onder het menu Configuratiescherm vindt u verschillende onderdelen van Mojo Congresregistratie die u kunt gebruiken. Sommige van deze onderdelen zijn in de loop van de handleiding al beschreven. Hier zullen de onderdelen besproken worden die nog niet besproken zijn. 

  • Beheerders
    Beheerders zijn de personen die in de gehele Mojo Congresregistratie-omgeving alles kunnen inzien, aanmaken en wijzigen.
  • Gelaagd autorisatiebeheer
    In Mojo Congresregistratie kunt u meerdere groepen aanmaken die los van elkaar evenementen kunnen aanmaken. Een desbetreffende groep heeft dan geen toegang tot de evenementen van een andere groep.
  • Opdrachtgeveromgeving
    In sommige gevallen heeft u (externe) opdrachtgevers die gegevens willen inzien of aanpassen. Het is mogelijk om aparte opdrachtgeveromgeving in te stellen.
  • Rapportspecificaties
    U kunt zelf bepalen welke rapportspecificaties u wilt terugzien in de rapportages.
  • Afbeeldingen en bestanden toevoegen aan Mojo Congresregistratie
    Soms wilt u afbeeldingen toevoegen aan, bijvoorbeeld, een e-mail. U zult dan eerst deze afbeelding moet uploaden naar Mojo Congresregistratie.
  • Publieke deelnemerslijsten
    U kunt deelnemerslijsten publiek maken door deze bijvoorbeeld op een microsite te zetten. Hier kunt u de instellingen wijzigen.
  • Locaties en landen
    Uw evenementen kunnen zich afspelen op verschillende locaties. U kunt deze locaties hier instellen als standaard locaties.
  • Evenementtypes
    Wanneer u meerdere evenementen organiseert kan het zijn dat elk evenement een andere type heeft (bijvoorbeeld een congres of een workshop). Hier leest u meer over hoe u dit kunt instellen.
  • Talen, bronteksten en vertalingen
    Mojo Congresregistratie biedt de mogelijkheid om in meerdere talen uw evenement te organiseren. U kunt daarnaast zelf ook talen toevoegen.
  • Lettertype
    Er staan een aantal standaard lettertype in Mojo Congresregistratie. Als u toch een lettertype mist kunt u deze nog toevoegen.
1 | 2 | >

Mojo Congresregistratie gebruiken

Evenement opzetten

Formulieren inrichten

Abstracthandling

Inschrijvingen

Financieel

Pre-aanmeldperiode

Post-aanmeldperiode

Op het evenement zelf

Post- evenement

Configuratiescherm