Bewijs van deelname
Mojo Congresregistratie houdt precies bij wie wanneer is ingecheckt en uitgecheckt. Op basis van de aanwezigheidsduur en de ingestelde minimale aanwezigheidsduur wordt bepaald of een deelnemer is geaccrediteerd. Als deelnemers een bewijs van deelname willen ontvangen kan dit afgedrukt of gemaild worden. Via het hoofdmenu Inschrijvingen > Bewijzen van deelname komt u op de overzichtspagina van de bewijzen van deelname terecht. Op de overzichtspagina kunt u voor een individueel persoon een bewijs afdrukken of mailen, maar dit kan ook voor alle deelnemers tegelijk of voor geselecteerde deelnemers. Door te klikken op “bewijzen afdrukken” of “bewijzen mailen” kunt u de bewijzen verzorgen voor de deelnemers.
Bewijs-van-deelname-template
Het bewijs van deelname die u naar de deelnemers stuurt kunt u zelf aanpassen naar een gewenst format. Wanneer u gaat naar Configuratiescherm > Bewijs-van-deelname-template vindt u een overzicht met de bestaande templates. Als u één van deze wilt wijzigen kunt u op de desbetreffende template klikken (pijl 1). Als u een nieuwe wilt maken klikt u op “nieuw” (pijl 2).
U kunt in het nieuwe scherm het template opstellen. In het tekstvak linksonder kunt u de tekst aangeven zoals die op het bewijs moet komen te staan (pijl 1). Als u afbeeldingen wilt toevoegen aan het bewijs kan dit door deze te uploaden (pijl 2).
- Algemene uitleg
- Het aanmeldformulier
- Notificatielijst
- Financieel
- Annulering
- Het formulier inrichten: Stappen, opties en keuzes
- Stappen/opties/keuzes wijzigen en formulier tonen
- LinkedIn-knop gebruiken voor inschrijvingen
- Afhankelijkheden
- Niet combineerbare keuzes
- Locaties en overig instellen
- Deelnemersgroepen
- Inschrijvingen Importeren
- Voorraden