Inschrijvingen

Inschrijvingen zijn personen die zich hebben aangemeld voor een specifiek formulier binnen Mojo Congresregistratie. Een inschrijving omvat de persoonsgegevens van de indiener (tenzij het een anoniem formulier betreft, zoals een enquête), op welk formulier hij/zij zich heeft aangemeld, de door hem/of haar gemaakte keuzes, een huidige status en statusgescheidenis, een samenvatting van alle ingevoerde gegevens, eventueel facturatiegegevens en nog enkele andere gegevens.

Zodra een persoon een aanmeldformulier opent, maakt Mojo Congresregistratie direct een inschrijving aan. Deze inschrijving heeft dan de status 'bezig'. Elke inschrijving in Mojo Congresregistratie krijgt een uniek nummer (inschrijvingsnummer) en wordt gedurende de aanmelding steeds verder aangevuld. 

Per inschrijving wordt een logboek bijgehouden met welke acties de persoon heeft ondernomen. Daarnaast worden alle vanuit Mojo Congresregistratie verstuurde e-mailberichten geregistreerd bij de inschrijving. Denk hierbij aan een uitnodigingsmail, een bevestigingsmail, of een betalingsbevestiging.

Elke inschrijving heeft een persoonlijke inloglink, hiermee kan de indiener zelf zijn/haar aanmelding wijzigen (tenzij anders ingesteld, of de einddatum voor wijzigingen is verlopen). Deze persoonlijke inloglink kan desgewenst worden gecommuniceerd, bijvoorbeeld in de bevestigingsmail. 
Naast een persoonlijke inloglink heeft elke inschrijving ook een unieke admin-link. Deze link kan worden gebruikt door beheerders binnen Mojo Congresregistratie om aanpassingen door te voeren voor de indiener (bijvoorbeeld in het geval van telefonische ondersteuning).

Overzicht van inschrijvingen in de beheeromgeving
Overzicht van inschrijvingen in de beheeromgeving

Mojo Congresregistratie gebruiken

Evenement opzetten

Formulieren inrichten

Abstracthandling

Inschrijvingen

Financieel

Pre-aanmeldperiode

Post-aanmeldperiode

Op het evenement zelf

Post- evenement

Configuratiescherm