Verzamelfacturen
Deelnemers die zich aanmelden vallen soms onder hetzelfde bedrijf of afdeling. De betalingen worden dan vaak via het bedrijf gedaan. Als dit het geval is, is het handig om een verzamelfactuur aan te maken. In een verzamelfactuur worden alle deelnemers die vallen onder een bepaalde deelnemersgroep op dezelfde factuur gezet. U zult hiervoor eerst een deelnemersgroep moeten aanmaken (zie Deelnemersgroepen).
Let op: wanneer u wilt dat alle deelnemers in een deelnemersgroep op dezelfde factuur worden ondergebracht, dan zult u het vinkje moeten aanvinken onder het kopje “verzamelfactuur”.
De factuur zal toegestuurd worden naar het adres onder het kopje “factuuradres” (pijl 1). De factuur wordt standaard via de mail verstuurd tenzij u anders aangeeft. Wilt u de factuur per post? Vink dan het vakje aan (pijl 2).
- Algemene uitleg
- Het aanmeldformulier
- Notificatielijst
- Financieel
- Annulering
- Het formulier inrichten: Stappen, opties en keuzes
- Stappen/opties/keuzes wijzigen en formulier tonen
- LinkedIn-knop gebruiken voor inschrijvingen
- Afhankelijkheden
- Niet combineerbare keuzes
- Locaties en overig instellen
- Deelnemersgroepen
- Inschrijvingen Importeren
- Voorraden