Publieke deelnemerslijsten
Wanneer u uw deelnemerslijsten online zet, bijvoorbeeld op een microsite, kunt u instellen hoe dit precies weergegeven moet worden. Bij het menu Configuratiescherm > Publieke deelnemerslijsten kunt u in een nieuw scherm de deelnemerslijst per evenement aanklikken.
Deelnemerslijst aanmaken of wijzigen
Wanneer u een nieuwe publieke deelnemerslijst wilt aan aanmaken kunt u rechtsonder op “nieuw” klikken. Wanneer u een bestaande lijst wilt wijzigen klikt u deze aan in de overzichtspagina. U komt dan naar een volgend scherm waar u de gegevens van de lijst kunt opgeven of wijzigen. Als u wilt dat er bij de namen van de deelnemers foto’s staan moet u dit aanvinken (pijl 1). In het tekstvak kunt u aangeven wat er per persoon weergegeven moet worden (pijl 2). Dit kunt u het makkelijkst instellen door gebruik te maken van de samenvoegvelden via het ABC-icoontje (pijl 3).
- Algemene uitleg
- Het aanmeldformulier
- Notificatielijst
- Financieel
- Annulering
- Het formulier inrichten: Stappen, opties en keuzes
- Stappen/opties/keuzes wijzigen en formulier tonen
- LinkedIn-knop gebruiken voor inschrijvingen
- Afhankelijkheden
- Niet combineerbare keuzes
- Locaties en overig instellen
- Deelnemersgroepen
- Inschrijvingen Importeren
- Voorraden