Omgevingen binnen Mojo Congresregistratie
Mojo Congresregistratie is onderverdeeld in verschillende omgevingen om diverse doelgroepen te kunnen bedienen.
Er zijn twee type omgevingen: 'publiek' en 'afgeschermd'. Een afgeschermde omgeving betekent dat er een inlognaam en wachtwoord benodigd is om toegang te krijgen tot deze omgeving. Een publieke omgeving is voor iedereen benaderbaar zonder in te hoeven loggen.
Beheeromgeving
Voor organisatoren van een evenement is de beheeromgeving de belangrijkste omgeving. Via de beheeromgeving is het mogelijk om beheer-taken uit te voeren (denk aan het opzetten van evenementen, opzoeken van inschrijvingen, versturen van mailingen, maken van rapportages etc.). De beheeromgeving is afgeschermd, dat wil zeggen dat er een inlognaam en wachtwoord benodigd is om toegang te krijgen tot deze omgeving.
De beheeromgeving is doorgaans benaderbaar via http(s)://klantnaam.congrezzo.nl/beheer/
Aanmeldomgeving
Alle personen die zich aanmelden (dit kunnen deelnemers zijn, maar ook sponsoren, standhouders en sprekers) doen dit via de aanmeldomgeving. Deze omgeving is publiek en voor iedereen te benaderen (tenzij door de beheerder anders is ingesteld, zie hiervoor de sectie formulieren inrichten).
De locatie van de aanmeldomgeving verschilt per evenement en formulier, een aanmeldlink ziet er doorgaans als volgt uit: http://klantnaam.congrezzo.nl/mijnevenement2014/deelnemer/
- Algemene uitleg
- Het aanmeldformulier
- Notificatielijst
- Financieel
- Annulering
- Het formulier inrichten: Stappen, opties en keuzes
- Stappen/opties/keuzes wijzigen en formulier tonen
- LinkedIn-knop gebruiken voor inschrijvingen
- Afhankelijkheden
- Niet combineerbare keuzes
- Locaties en overig instellen
- Deelnemersgroepen
- Inschrijvingen Importeren
- Voorraden