Omgevingen binnen Mojo Congresregistratie

Mojo Congresregistratie is onderverdeeld in verschillende omgevingen om diverse doelgroepen te kunnen bedienen.
Er zijn twee type omgevingen: 'publiek' en 'afgeschermd'. Een afgeschermde omgeving betekent dat er een inlognaam en wachtwoord benodigd is om toegang te krijgen tot deze omgeving. Een publieke omgeving is voor iedereen benaderbaar zonder in te hoeven loggen.

Beheeromgeving

Voor organisatoren van een evenement is de beheeromgeving de belangrijkste omgeving. Via de beheeromgeving is het mogelijk om beheer-taken uit te voeren (denk aan het opzetten van evenementen, opzoeken van inschrijvingen, versturen van mailingen, maken van rapportages etc.). De beheeromgeving is afgeschermd, dat wil zeggen dat er een inlognaam en wachtwoord benodigd is om toegang te krijgen tot deze omgeving.

De beheeromgeving is doorgaans benaderbaar via http(s)://klantnaam.congrezzo.nl/beheer/

inlogscherm van de beheeromgeving
inlogscherm van de beheeromgeving

Aanmeldomgeving

Alle personen die zich aanmelden (dit kunnen deelnemers zijn, maar ook sponsoren, standhouders en sprekers) doen dit via de aanmeldomgeving. Deze omgeving is publiek en voor iedereen te benaderen (tenzij door de beheerder anders is ingesteld, zie hiervoor de sectie formulieren inrichten).

De locatie van de aanmeldomgeving verschilt per evenement en formulier, een aanmeldlink ziet er doorgaans als volgt uit: http://klantnaam.congrezzo.nl/mijnevenement2014/deelnemer/

Voorbeeld van aanmeldomgeving (kleuren, logo's, lettertypes en inhoud kunnen afwijken)
Voorbeeld van aanmeldomgeving (kleuren, logo's, lettertypes en inhoud kunnen afwijken)

Mojo Congresregistratie gebruiken

Evenement opzetten

Formulieren inrichten

Abstracthandling

Inschrijvingen

Financieel

Pre-aanmeldperiode

Post-aanmeldperiode

Op het evenement zelf

Post- evenement

Configuratiescherm