Opzetten enquête
Wanneer u benieuwd bent naar de mening van de deelnemers die uw evenement hebben bezocht kunt u een enquête afnemen. Een enquête zou u kunnen opstellen door een geheel nieuw formulier in te richten zoals u dit ook heeft gedaan voor de aanmeldingen van uw evenement (zie het aanmeldformulier). Wanneer u een formulier heeft ingericht met de gewenste vragen kunt u de link naar het formulier terugvinden onder Evenementen > Formulieren > Formulier. De link staat achter “publieke aanmeldlink”.
U kunt gebruik maken van de optie Inschrijvingen kopiëren. Hiermee kunt u de deelnemers die hebben meegedaan aan het evenement kopiëren naar het enquete formulier. Vervolgens zou u deze groep kunnen mailen met de link naar het enqueteformulier.
Enquête sturen naar deelnemers met een specifieke keuze
Het kan zijn dat u deelnemers wilt mailen die een specifieke keuze hebben gemaakt. Dit kunt u doen via het menu Mailingen > Mailingen en vervolgens door op “nieuw” te klikken.
In het nieuwe scherm moet u aangeven voor welk evenement en formulier u de mail wilt opstellen. Vervolgens kunt u op de grijze balk klikken op de inschrijvingen te selecteren (pijl 1). Er opent zich dan een nieuw venster waarin u op de eerste pagina kunt aangeven naar welke inschrijvingen van welk formulier u de mail wilt toesturen (pijl 2).
U kunt in dit scherm ook aangeven of u de mail wilt sturen naar deelnemers die een specifieke keuze hebben gemaakt. De mail wordt dan alleen verstuurd naar de deelnemers met die keuze.
- Algemene uitleg
- Het aanmeldformulier
- Notificatielijst
- Financieel
- Annulering
- Het formulier inrichten: Stappen, opties en keuzes
- Stappen/opties/keuzes wijzigen en formulier tonen
- LinkedIn-knop gebruiken voor inschrijvingen
- Afhankelijkheden
- Niet combineerbare keuzes
- Locaties en overig instellen
- Deelnemersgroepen
- Inschrijvingen Importeren
- Voorraden