Op het evenement zelf
Tijdens uw evenement wilt u natuurlijk dat alles soepel verloopt. Om het evenement goed te laten verlopen kunt u gebruik maken van de balie-omgeving in Mojo Congresregistratie. Deze stelt een medewerker in staat om mensen in- en uit te checken, badges uit te printen en statistieken bij te houden. Bij sommige evenementen kan het zijn dat er een bewijs van deelname wordt meegegeven aan de deelnemers. Die kunt u ook instellen in Mojo Congresregistratie. In dit hoofdstuk gaan we in op wat een baliemedewerker voor u kan betekenen en hoe u een bewijs van deelname kunt opstellen.
-
- Balie-omgeving
- Een baliemedewerker kan u helpen met het in- en uitchecken van deelnemers, badges uitprinten en statistieken bijhouden.
-
- Bewijs van deelname
- Sommige deelnemers willen graag een bewijs van deelname aan een congres. U kunt dit instellen met behulp van Mojo Congresregistratie.
- Algemene uitleg
- Het aanmeldformulier
- Notificatielijst
- Financieel
- Annulering
- Het formulier inrichten: Stappen, opties en keuzes
- Stappen/opties/keuzes wijzigen en formulier tonen
- LinkedIn-knop gebruiken voor inschrijvingen
- Afhankelijkheden
- Niet combineerbare keuzes
- Locaties en overig instellen
- Deelnemersgroepen
- Inschrijvingen Importeren
- Voorraden