Rapportages
In Mojo Congresregistratie kunt u rapportages opvragen van uw evenement. Door naar Evenement > Excel Rapportage te gaan kunt u de gewenste gegevens exporteren. U kunt aangeven welke specificaties u terug wilt zien in de rapportage. Wanneer u de juiste specificaties heeft aangegeven kunt u onderin op exporteren klikken.
Wanneer u de gegevens heeft geëxporteerd kunt u dit openen in Excel. Onderin de tabbladen staan de verschillende formulieren. Het eerste tabblad is een samenvatting van het evenement. Per tabblad kunt u de gegevens van een formulier inzien.
U kunt ook een specifieke rapportage uitdraaien van de gemaakte keuzes van deelnemers en de opbrengsten daarvan. U komt hier door in het menu naar Evenementen > Evenementen te gaan en vervolgens het juiste evenement aan te klikken. Onder het tabblad "Rapportage" vindt u de knop "Toon alle door deelnemers gemaakte keuzes en opbrengsten". Als u hier op klikt komt u in een nieuw venster.
In het nieuwe scherm ziet u een overzicht van alle keuzes die op het formulier gemaakt konden worden en daarachter het aantal deelnemers en de opbrengsten van de keuze.
Wanneer u een rapportage wilt van de transactiekosten kunt u klikken op "Rapportage van de in rekening gebrachte betaalkosten".
Op een nieuwe pagina kunt u dan per evenement inzien wat de transactiekosten zijn. U ziet een overzicht van de betaalmethoden die zijn gebruikt, hoevaak dit gebruikt is en of er gecrediteerd is.
- Algemene uitleg
- Het aanmeldformulier
- Notificatielijst
- Financieel
- Annulering
- Het formulier inrichten: Stappen, opties en keuzes
- Stappen/opties/keuzes wijzigen en formulier tonen
- LinkedIn-knop gebruiken voor inschrijvingen
- Afhankelijkheden
- Niet combineerbare keuzes
- Locaties en overig instellen
- Deelnemersgroepen
- Inschrijvingen Importeren
- Voorraden