Deelnemersgroepen

U kunt in Mojo Congresregistratie deelnemersgroepen instellen. Een deelnemersgroep is een verzameling van inschrijvingen, bijvoorbeeld alle medewerkers van één organisatie. Voor personen in deze groep worden de organisatiegegevens automatisch ingevuld. Op de pagina formulier aanpassen – deelnemersgroep, kunt u zien welke deelnemersgroepen ingesteld staan voor uw evenement. 

overzicht van de deelnemersgroepen van een specifiek formulier
overzicht van de deelnemersgroepen van een specifiek formulier

Deelnemersgroep aanmaken

Als u een deelnemersgroep wilt aanmaken kan dit door te klikken op Inschrijvingen > Deelnemersgroepen en vervolgens onderaan te klikken op “nieuw”. U komt dan in een nieuw scherm. 

Overzichtspagina van alle deelnemersgroepen
Overzichtspagina van alle deelnemersgroepen

In het nieuwe scherm kunt u de deelnemersgroep aanmaken (pijl 1). Wanneer u de gegevens heeft ingevuld kunt u op opslaan klikken. Onderin komen dan twee links te staan (pijl 2); een voor deelnemers zelf wanneer deze de aanmelding individueel moeten invullen en een voor een eventuele secretaresse wanneer die de aanmelding voor meerdere personen tegelijk doet. 

Instellen deelnemersgroepen
Instellen deelnemersgroepen

Aanmeldlinks

Wanneer er deelnemersgroepen zijn ingesteld kunt u onderaan de pagina de aanmeldlinks terugvinden die de deelnemersgroepen kunnen gebruiken. Deelnemers die zich via deze link aanmelden worden automatisch ingedeeld in de betreffende deelnemersgroep. Daarnaast vindt u hier ook de secretaresselink. 

Aanmeldlinks voor deelnemersgroepen en secretaresse-links
Aanmeldlinks voor deelnemersgroepen en secretaresse-links

 

 

Mojo Congresregistratie gebruiken

Evenement opzetten

Formulieren inrichten

Abstracthandling

Inschrijvingen

Financieel

Pre-aanmeldperiode

Post-aanmeldperiode

Op het evenement zelf

Post- evenement

Configuratiescherm