Deelnemersgroepen
U kunt in Mojo Congresregistratie deelnemersgroepen instellen. Een deelnemersgroep is een verzameling van inschrijvingen, bijvoorbeeld alle medewerkers van één organisatie. Voor personen in deze groep worden de organisatiegegevens automatisch ingevuld. Op de pagina formulier aanpassen – deelnemersgroep, kunt u zien welke deelnemersgroepen ingesteld staan voor uw evenement.
Deelnemersgroep aanmaken
Als u een deelnemersgroep wilt aanmaken kan dit door te klikken op Inschrijvingen > Deelnemersgroepen en vervolgens onderaan te klikken op “nieuw”. U komt dan in een nieuw scherm.
In het nieuwe scherm kunt u de deelnemersgroep aanmaken (pijl 1). Wanneer u de gegevens heeft ingevuld kunt u op opslaan klikken. Onderin komen dan twee links te staan (pijl 2); een voor deelnemers zelf wanneer deze de aanmelding individueel moeten invullen en een voor een eventuele secretaresse wanneer die de aanmelding voor meerdere personen tegelijk doet.
Aanmeldlinks
Wanneer er deelnemersgroepen zijn ingesteld kunt u onderaan de pagina de aanmeldlinks terugvinden die de deelnemersgroepen kunnen gebruiken. Deelnemers die zich via deze link aanmelden worden automatisch ingedeeld in de betreffende deelnemersgroep. Daarnaast vindt u hier ook de secretaresselink.
- Algemene uitleg
- Het aanmeldformulier
- Notificatielijst
- Financieel
- Annulering
- Het formulier inrichten: Stappen, opties en keuzes
- Stappen/opties/keuzes wijzigen en formulier tonen
- LinkedIn-knop gebruiken voor inschrijvingen
- Afhankelijkheden
- Niet combineerbare keuzes
- Locaties en overig instellen
- Deelnemersgroepen
- Inschrijvingen Importeren
- Voorraden