Financieel

Wanneer deelnemers zich hebben ingeschreven zullen zij in de meeste gevallen ergens voor moeten betalen. U kunt zelf de betalingen bij houden en zo nodig deelnemers herinneren aan de betaling. Daarnaast heeft u de mogelijkheid facturen in te zien en factuurtemplates aan te maken. In dit hoofdstuk krijgt u meer informatie over hoe u de financiele gegevens kunt instellen. De meeste financiele informatie vindt u terug via het menu Facturen. 

 

Facturen menu
Facturen menu

 

  • Betaalmethoden
    Deelnemers kunnen door middel van verschillende betaalmethoden betalen. Hier leest u meer over het instellen van de betaalmethoden.
  • Handmatig betalingen toevoegen
    Wanneer deelnemers later betalen, bijvoorbeeld bij binnenkomst op uw evenement, dan kunnen deze betalingen handmatig geregistreerd worden.
  • Verzamelfacturen
    Voor groepen deelnemers kunt u een gezamenlijke factuur opmaken.
  • Vroegboekperiode
    U kunt instellen of er een vroegboek-periode geldt voor uw evenement.
  • Facturen
    Mojo Congresregistratie biedt de mogelijkheid om losse (verzamel)facturen in te zien. Hier leest u daar meer over.
  • Betalingen
    In Mojo Congresregistratie kunt u een overzicht van alle betalingen terugvinden.
  • Herinneringen
    U heeft de mogelijkheid om bij te houden wie aan de betalingsverplichting heeft voldaan en wie er nog herinnerd moet worden.
  • Betaalverzoeken
    Wanneer een deelnemer zich inschrijft krijgt deze een mail met een factuur toegestuurd. Deze mail kunt u zelf aanpassen.
  • Betalingsbevestigingen
    Als een deelnemers heeft betaald krijgt deze altijd een bevestiging van de betaling. Deze mail kunt u zelf aanpassen.
  • Bankmutaties
    Via bankmutaties kunt u gemakkelijk betalingen die op uw bankafschrift binnenkomen importeren naar Congrezzo.

Mojo Congresregistratie gebruiken

Evenement opzetten

Formulieren inrichten

Abstracthandling

Inschrijvingen

Financieel

Pre-aanmeldperiode

Post-aanmeldperiode

Op het evenement zelf

Post- evenement

Configuratiescherm