Evenement opzetten
Het opzetten van een nieuw evenement kan door beheerders gedaan worden in de beheeromgeving. Doorgaans is deze omgeving benaderbaar op http://[klantnaam].congrezzo.nl/beheer, waarbij klantnaam vervangen dient te worden. De beheeromgeving is afgeschermd, wat betekent dat een inlognaam en wachtwoord nodig zijn om toegang te krijgen tot deze omgeving.
Na succesvol inloggen, wordt een overzicht van eerder opgezette evenementen getoond.
Voor veel invulvelden is een blauwe ronde 'i' te vinden. Door met de muis op deze 'i' te gaan staan, wordt er meer informatie gegeven over de eigenschap, bijvoorbeeld welke informatie verwacht wordt, of waar de informatie wordt gebruikt.
Na het selecteren van een evenement kunnen de volgende taken worden uitgevoerd:
-
- Evenement toevoegen of wijzigen
- Wanneer u een evenement organiseert, kunt u alles van A tot Z opnemen in Mojo Congresregistratie. Lees hier hoe u een evenement aanmaakt.
-
- Branding instellen
- Het is mogelijk om elk evenement te voorzien van een geheel eigen stijl en vormgeving. Lees hier hoe.
-
- Formulieren opzetten
- Elk evenement heeft één of meerder aanmeldformulieren. Lees hier hoe deze aangemaakt kunnen worden.
-
- E-mail instellingen
- Voor uw evenement zult u waarschijnlijk veel e-mailberichten versturen. Hier leest u hoe u de instellingen van e-mailberichten kan instellen.
-
- Inleidende teksten
- Hier leest u hoe u een inleidende tekst kan plaatsen op de startpagina van het evenement.
-
- Vertalingen
- Per evenement is een taal in te stellen waarin alle communicatie met de deelnemers verloopt. Leer hier hoe de vertalingen zelf aan te passen.
- Algemene uitleg
- Het aanmeldformulier
- Notificatielijst
- Financieel
- Annulering
- Het formulier inrichten: Stappen, opties en keuzes
- Stappen/opties/keuzes wijzigen en formulier tonen
- LinkedIn-knop gebruiken voor inschrijvingen
- Afhankelijkheden
- Niet combineerbare keuzes
- Locaties en overig instellen
- Deelnemersgroepen
- Inschrijvingen Importeren
- Voorraden