Inschrijvingen

Inschrijvingen van deelnemers zijn de basis voor elk evenement. Het is daarom belangrijk dat de inschrijvingen goed bijgehouden kunnen worden. In Mojo Congresregistratie onder het menu Inschrijvingen vindt u veel informatie terug over de deelnemers. In dit hoofdstuk zal voornamelijk gekeken worden hoe inschrijvingen toegevoegd en aangepast kunnen worden, hoe u deelnemers kunt mailen en hoe u gegevens kunt exporteren. 

 

overzicht van de inschrijvingen
overzicht van de inschrijvingen

  • Inschrijving toevoegen
    U heeft de mogelijkheid om een deelnemer handmatig toe te voegen. Hier leest u daar meer over.
  • Inschrijving aanpassen
    Soms moet een inschrijving aangepast worden. Dit kan een deelnemers zelf doen, maar u kunt dit ook handmatig wijzigen.
  • Inschrijvingen kopiëren
    Het kan voorkomen dat deelnemers van een eerder evenement ook op dit evenement aanwezig zullen zijn. Deze gegevens kunt u dan kopiëren.
  • Inschrijvingen exporteren
    U kunt de inschrijvingen van uw evenement gemakkelijk exporteren naar Excel.
  • Inschrijvingen mailen
    Voor, tijdens en na uw evenement zult u waarschijnlijk veel mailcontact hebben met deelnemers. Hier leest u meer over hoe u deelnemers kunt mailen.

Mojo Congresregistratie gebruiken

Evenement opzetten

Formulieren inrichten

Abstracthandling

Inschrijvingen

Financieel

Pre-aanmeldperiode

Post-aanmeldperiode

Op het evenement zelf

Post- evenement

Configuratiescherm