Inschrijvingen
Inschrijvingen van deelnemers zijn de basis voor elk evenement. Het is daarom belangrijk dat de inschrijvingen goed bijgehouden kunnen worden. In Mojo Congresregistratie onder het menu Inschrijvingen vindt u veel informatie terug over de deelnemers. In dit hoofdstuk zal voornamelijk gekeken worden hoe inschrijvingen toegevoegd en aangepast kunnen worden, hoe u deelnemers kunt mailen en hoe u gegevens kunt exporteren.
-
- Inschrijving toevoegen
- U heeft de mogelijkheid om een deelnemer handmatig toe te voegen. Hier leest u daar meer over.
-
- Inschrijving aanpassen
- Soms moet een inschrijving aangepast worden. Dit kan een deelnemers zelf doen, maar u kunt dit ook handmatig wijzigen.
-
- Inschrijvingen kopiëren
- Het kan voorkomen dat deelnemers van een eerder evenement ook op dit evenement aanwezig zullen zijn. Deze gegevens kunt u dan kopiëren.
-
- Inschrijvingen exporteren
- U kunt de inschrijvingen van uw evenement gemakkelijk exporteren naar Excel.
-
- Inschrijvingen mailen
- Voor, tijdens en na uw evenement zult u waarschijnlijk veel mailcontact hebben met deelnemers. Hier leest u meer over hoe u deelnemers kunt mailen.
- Algemene uitleg
- Het aanmeldformulier
- Notificatielijst
- Financieel
- Annulering
- Het formulier inrichten: Stappen, opties en keuzes
- Stappen/opties/keuzes wijzigen en formulier tonen
- LinkedIn-knop gebruiken voor inschrijvingen
- Afhankelijkheden
- Niet combineerbare keuzes
- Locaties en overig instellen
- Deelnemersgroepen
- Inschrijvingen Importeren
- Voorraden