Formulieren opzetten
Als u een nieuw formulier wilt opzetten, moet u naar het betreffende evenement gaan. Als u het juiste evenement heeft gekozen kunt u onder het tabblad ‘formulier’ een nieuw formulier toevoegen. Dit kan door de gegevens in de tabel in te vullen. Een evenement kan meerdere formulieren bevatten, bijvoorbeeld een formulier voor deelnemers, sprekers of standhouders. In de tabel vindt u alle formulieren terug die gekoppeld zijn aan het evenement (pijl 1). Door op het groene pijltje achter het formulier te klikken komt u op een nieuw pagina (pijl 2). Hier kunt u het formulier gaan inrichten (zie Het formulier inrichten).
Elk formulier heeft zijn eigen unieke link. Door op de link te klikken krijgt u het formulier te zien zoals deelnemers deze te zien krijgen (pijl 3).
- Algemene uitleg
- Het aanmeldformulier
- Notificatielijst
- Financieel
- Annulering
- Het formulier inrichten: Stappen, opties en keuzes
- Stappen/opties/keuzes wijzigen en formulier tonen
- LinkedIn-knop gebruiken voor inschrijvingen
- Afhankelijkheden
- Niet combineerbare keuzes
- Locaties en overig instellen
- Deelnemersgroepen
- Inschrijvingen Importeren
- Voorraden