Post-aanmeldperiode
Wanneer de meeste inschrijvingen zijn binnengekomen kunt u bezig met zaken die belangrijk zijn voordat het evenement van start gaat. Zo moeten deelnemers beschikken over tickets zodat ze kunnen binnenkomen. Daarnaast kunt u een mobiele site instellen zodat deelnemers voor- en tijdens het evenement informatie over uw evenement kunnen opzoeken zoals bijvoorbeeld het programma. Ten slotte kunt u ook een rapportage uitdraaien van alle inschrijvingen. In dit hoofdstuk zullen we onderstaande punten bij langs gaan:
-
- Badges
- Wanneer u badges gebruikt bij uw evenement kunt u deze in Mojo Congresregistratie opmaken.
-
- Mobiele site
- Een mobiele site is handig wanneer deelnemers bijvoorbeeld tijdens het evenement het programma willen bekijken. Hier leest u hoe u de mobiele site kunt instellen.
-
- Inschrijvingen definitief maken
- U kunt de status van de inschrijvingen handmatig wijzigen. Bijvoorbeeld als een inschrijving definitief gemaakt moet worden.
-
- E-tickets
- Voor veel evenementen zult u gebruik maken van e-tickets. Op deze e-tickets kunt u bijvoorbeeld een QR- of barcode zetten zodat deelnemers gescand kunnen worden bij binnenkomst.
-
- Rapportages
- Als u een rapportage wilt hebben van alle gegevens voordat uw evenement begint, dan is dit mogelijk. U kunt rapportages exporteren naar Excel.
- Algemene uitleg
- Het aanmeldformulier
- Notificatielijst
- Financieel
- Annulering
- Het formulier inrichten: Stappen, opties en keuzes
- Stappen/opties/keuzes wijzigen en formulier tonen
- LinkedIn-knop gebruiken voor inschrijvingen
- Afhankelijkheden
- Niet combineerbare keuzes
- Locaties en overig instellen
- Deelnemersgroepen
- Inschrijvingen Importeren
- Voorraden