Handmatig betalingen toevoegen
Het kan voorkomen dat deelnemers niet gelijk betalen tijdens het aanmelden. Wanneer er later wordt betaald kan dit handmatig in Mojo Congresregistratie worden doorgegeven. In het menu Facturen > Facturen kunt u de betreffende factuur opzoeken en openen.
Door op een van de facturen te klikken komt u in een nieuw scherm. Hier kunt u onder het kopje “betalingen” handmatig de betaalde kosten invoeren. Door vervolgens onderin op opslaan te klikken slaat u de betaling op en wordt deze van het totaalbedrag afgehaald.
- Algemene uitleg
- Het aanmeldformulier
- Notificatielijst
- Financieel
- Annulering
- Het formulier inrichten: Stappen, opties en keuzes
- Stappen/opties/keuzes wijzigen en formulier tonen
- LinkedIn-knop gebruiken voor inschrijvingen
- Afhankelijkheden
- Niet combineerbare keuzes
- Locaties en overig instellen
- Deelnemersgroepen
- Inschrijvingen Importeren
- Voorraden