Rapportspecificaties

Bij Configuratiescherm > Rapportspecificaties kunt u instellen wat u precies in uw rapportage wilt terugvinden. Op de overzichtspagina staan de specificaties die al zijn aangemaakt. 

Rapportspecificatie aanmaken of wijzigen

U kunt een bestaande specificatie wijzigen door er op te klikken of een nieuwe specificatie aanmaken door op “nieuw” te klikken. 

Rapportspecificatie aanmaken of wijzigen
Rapportspecificatie aanmaken of wijzigen

In een nieuw scherm kunt u de gegevens invullen of wijzigen. Ten eerste zult u een naam moeten geven aan de specificatie (pijl 1). Ten tweede kunt u kiezen welke gegevens onder het tabblad “keuze” en onder het tabblad “details” te zien zijn (pijl 2). Vervolgens kunt u deze specificatie gebruiken bij het uitdraaien van een rapportage (zie Rapportages). 

Rapportspecificaties details
Rapportspecificaties details

 

Mojo Congresregistratie gebruiken

Evenement opzetten

Formulieren inrichten

Abstracthandling

Inschrijvingen

Financieel

Pre-aanmeldperiode

Post-aanmeldperiode

Op het evenement zelf

Post- evenement

Configuratiescherm