Beheerders
Beheerders zijn de toegewezen personen die alle mogelijkheden van Mojo Congresregistratie kunnen inzien, aanmaken en wijzigen. Voor een overzicht van de huidige beheerders of als u een nieuwe beheerder wilt toevoegen gaat u naar Configuratiescherm > Beheerders.
Wanneer u “beheerders” aanklikt komt u in een volgend scherm met de huidige beheerders. Door te klikken op een van de beheerders krijgt u de informatie van die beheerder te zien. Als u een nieuwe beheerder wilt toevoegen klikt u op “nieuw”.
U kunt vervolgens instellen wat de gebruikersnaam en het wachtwoord van de nieuwe beheerder is.
Let op: vergeet niet het vakje achter actief aan te vinken, anders kan de nieuwe beheerder niet inloggen in Mojo Congresregistratie.
- Algemene uitleg
- Het aanmeldformulier
- Notificatielijst
- Financieel
- Annulering
- Het formulier inrichten: Stappen, opties en keuzes
- Stappen/opties/keuzes wijzigen en formulier tonen
- LinkedIn-knop gebruiken voor inschrijvingen
- Afhankelijkheden
- Niet combineerbare keuzes
- Locaties en overig instellen
- Deelnemersgroepen
- Inschrijvingen Importeren
- Voorraden