Pre-aanmeldperiode
Tijdens de pre-aanmeldperiode houdt u zich vooral bezig met zaken zoals het aanpassen van uw website en het bijhouden van uw social media. Ook andere randzaken zoals het instellen van een deelnemerslijst, sprekerslijst of sponsorenlijst kunt u nu regelen. In dit hoofdstuk worden de zaken besproken die na het inrichten van het formulier, maar voor het live gaan van het formulier nog aangepast kunnen worden.
-
- Promotionele website
- U kunt een microsite aanmaken voor uw evenement waar deelnemers informatie kunnen terugvinden en waar zij zich kunnen aanmelden.
-
- Pagina toevoegen
- Op de microsite kunt u meerdere pagina's zetten. Deze pagina's kunt u geheel naar eigen wens inrichten.
-
- Deelnemerslijst
- U kunt een publieke deelnemerslijst, sprekerslijst of sponsorenlijst plaatsen op uw microsite. Hierdoor kan iedereen die toegang heeft tot uw microsite deze informatie inzien.
-
- Annuleren van een keuze (Cursus, diner, overnachting)
- Wanneer een bepaald onderdeel van uw evenement komt te vervallen (cursus, spreker etc.). Dan heeft u de mogelijkheid uw deelnemers hiervan op de hoogte te brengen.
-
- Mailingen
- Hier vindt u alle informatie terug over de mailingen die u kunt versturen of al verstuurd heeft.
-
- Samenvoegvelden
- Samenvoegvelden kunt u gebruiken als u gepersonaliseerde teksten wilt aanmaken voor meerdere deelnemers, zonder dat u voor elke deelnemer een aparte tekst aan moet maken.
-
- Social media
- Social media wordt tegenwoordig natuurlijk veel gebruikt. U kunt uw eigen social media koppelen aan Mojo Congresregistratie.
- Algemene uitleg
- Het aanmeldformulier
- Notificatielijst
- Financieel
- Annulering
- Het formulier inrichten: Stappen, opties en keuzes
- Stappen/opties/keuzes wijzigen en formulier tonen
- LinkedIn-knop gebruiken voor inschrijvingen
- Afhankelijkheden
- Niet combineerbare keuzes
- Locaties en overig instellen
- Deelnemersgroepen
- Inschrijvingen Importeren
- Voorraden